Now Reading
Afslanken in slechts 3 weken!

Afslanken in slechts 3 weken!

In 3 korte weken heb jij binnen no-time een mooi zomer lichaam waar je altijd al van gedroomd hebt. Ga je samen met ons deze uitdaging aan? We voorzien je van nieuwe recepten, oefeningen en tips om snel af te vallen. Voor het beste resultaat, probeer om minstens 30 minuten, 6 dagen per week te trainen. Volg dit plan om af te slanken en voel je geweldig! Ben je er klaar voor?

Dag 1: Maak een planning van wat jij allemaal deze week gaat eten en maak een boodschappenlijstje. Doordat je een planning maakt, zal het makkelijker zijn om je daaraan te houden en zal je niet ongezonde snacks eten.

Dag 2: Beweeg! Daag jezelf uit met nieuwe oefeningen waarbij je hele lichaam in beweging blijft.

Dag 3: Drink meer water. Wanneer je 6 dagen gaat sporten moet je per dag ongeveer 2 liter water drinken. Dit is heel erg belangrijk om gehydrateerd te blijven! Het kan zo zijn dat je gewoon vergeet om water te drinken. Zet dan een alarm op je mobiel dat je eraan helpt herinneren. Door veel water te drinken zal je je voller voelen en je huid gaat er geweldig uitzien!

Dag 4: Probeer vandaag een weer een nieuwe oefening. Geef je lichaam afwisseling.

Dag 5: Drink meer (groene) thee. Groene thee zit vol met antioxidanten en helpt je om sneller af te vallen, doordat het een bijdrage levert aan je metabolisme. Probeer om zeker 3 kopjes groene thee per dag te drinken. Verdeel het over de dag heen.

Dag 6: Tijd om een nieuwe buikspieroefening te proberen! Doe 3 keer de plank voor 30 seconde lang. Daar krijg je nou echt harde buikspieren van.

Dag 7: Neem vanavond de tijd om een nieuwe week eet schema te maken. Plan dus je maaltijden voor de hele week. Per dag 3 maaltijden en 2 gezonde snacks.

Dag 8: Zzz…. Vergeet niet om voldoende te slapen, dames! Dit is erg belangrijk voor het herstelproces van je spieren en uit onderzoek blijkt dat vrouwen sneller afvallen als zij minimaal 8 uur per dag slapen.

Dag 9: Tijd voor weer een nieuwe work-out uitdaging. Probeer om vandaag 5 keer, 1 minuut lang touwtje te springen. Zie de kilo’s van je lichaam afvliegen!

Dag 10: Hoe zijn je porties? Als je wilt afvallen is het belangrijk om rekening te houden met je porties. Is het niet te veel? Een van de makkelijkste manieren om je hieraan te houden is om simpelweg kleinere borden te gebruiken.

Dag 11: Schrijf een eet dagboek. Opschrijven wat je eet door de dag heen kan heel goed helpen bij het afslanken. Zo blijf je bewust van hoeveel calorieën je binnenkrijgt en wat je allemaal precies hebt gegeten. Begin vandaag nog met alles op te schrijven! Je zult zien dat dit ook heel erg motiverend zal werken om je gezonde levensstijl te behouden.

Dag 12: Blijf langer vol. Dit doe je door meer vezels te eten door de dag heen. In welk voedsel zitten veel vezels? Hierbij kun je denken aan quinoa, bonen en avocado’s.

Dag 13: Het is tijd om je nieuwe en laatste eet schema te maken! Probeer deze week er een detox week van te maken. Maar niet alleen detox, ook gewoon verder eten met 3 maaltijden per dag en 2 gezonde snacks door de dag heen.

Dag 14: Let op de hoeveelheid suikers. Suiker zit verstopt in je koffie, smoothies en zoveel meer! Probeer om deze week echt zo min mogelijk suikers binnen te krijgen. Ga deze uitdaging aan! Je lichaam zal je dankbaar zijn.

Bekijk ook

Dag 15: Krachttraining is heel belangrijk. Vergeet niet dat aan de hand van krachttraining je het snelst overtollig vet rondom je spieren verbrandt! Pak niet te zware gewichten, maar doe meer met minder gewicht. Zo worden je benen en armen strakker, in plaatst van dikker doordat je spieren kweekt.

Dag 16: Hoe zit het met je muzieklijst? Wanneer je 6 dagen in de week sport, is muziek erg belangrijk om je motivatie hoog te houden. Wat is er nou lekkerder dan een goede beat, waardoor je alleen maar zin krijgt om nog harder te trainen?

Dag 17: Lees de ingrediëntenlijst. Let op hoeveel er zout zit in het voedsel dat je koopt. Vermijd zout zoveel mogelijk, en probeer het niet extra toe te voegen aan je maaltijden.

Dag 18: Een kleine ingrediëntenlijst. Vandaag ga je alleen maar voedsel eten dat een kleine ingrediëntenlijst heeft. Wanneer een ingrediëntenlijst lang is en je de meeste woorden niet eens kunt uitspreken, is de kans groot dat er overbodige troep in zit. En dat gaat je zeker niet helpen om de laatste paar dagen goed af te slanken. Een ding is wel zeker, de ingrediëntenlijst voor een banaan, appel en amandelen is erg klein!

Dag 19: Daag je buikspieren uit. Probeer vandaag om 10 verschillende soorten buikspier oefeningen elk 20 keer te doen. Zo blijf je lekker bezig en wordt het niet saai.

Dag 20: Nog even volhouden! Probeer vandaag om je snacks te eten die extra veel eiwitten bevatten. Dit houdt je buik strak!

Dag 21: Geniet ervan. Nodig vandaag je grappigste vriendinnen uit om samen met hun te sporten. Het werkt motiverend en het is super leuk. Daarnaast kan je hen gelijk laten zien hoe geweldig en gezond je eruit ziet!

Wat is je reactie als je dit artikel leest
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

COPYRIGHT 2019 Beauty.nl - Privacy policy - Adverteren

 

Scroll To Top